Thursday, June 27, 2013

Im 23 Years Old Now Yaw....

Assalammualaikum semua....:)

Happy birthday to me...
happy birthday to me....
happy birthday to me....
happy birthday to me......
yeayyyyy!!!!genaplah umo me yg ke 23 tahun...
well muda lagikannnn....hahahaha
its just a number....im rilli2 happy 
for my birthday this year...

selama dah menjangkau usia 20an ni,
blom pnahla lg smbot birthday besar2an cmni..
hehehehehe...xdakla besar mana pon...
jemput pm ka vip2 mna ka...
but the important thing is,my mother,
bros,sista n my syg by my side...
me bkn apa,wktu me kt kl,
me dok pk cmnala birthday me tahun ni...
xkan xsmbut n my family kannn...
tmbhan plak ada my syg ni...

so now trmakbullah hjat me...
nak smbut dgn org2 yg trsyg....
klo smbut kt kl xbesttt...xdak org2 trsyg 
around me...
kannn....so its my day.....
syg me msk tok me..nak thu apa dia msak???
spegti with meatballs...
sdapppp...n kek new york cheese cake..
from SR...sdap sgt....
yg dtg on my birthday,my mother,
bro n sis in law,sistas n bros in law,
n my nieces....buat pon kt uma sista lisa...
but overall im so so happy on my birthday 
this year....

hadiah??????
dah besar....sapa nak bg hdiah kannn...
lainla mcm wktu kcik2 dlo...
dpt byk hdiah...hehehehe....
im getting old...so hdiah yg me dpt dr my syg...
she gave me a perfume n body soap, 
from body shop...wangi....
and i like it very much....
thank you syg....thank you so much...
for everything that uve done
on my birthday...
lots of suprising...
and im so supprised!!!!
so thats all for my entry...
my god bless me,n wish all my dreams came true...
insyaallah...amin....

sekian wasalam....;)

No comments: